خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وی ادامه‌داد : پس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند که متهم ضمن اعتراف به جرم خود اظهارکرد این اقدامات را با کمک برادرش که در حال حاضر در کمپ ترک‌اعتیاد تحت نظر است، انجام داده است.
به نقل از ايتنا، سرهنگ رستمی در تشریح این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خبر با بیان اینکه در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت، گفت: شاکی در مورد این پرونده اظهار داشت که چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه‌کشی طرح هزاران لبخند برنده شده‌اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص مرا به پای دستگاه عابربانک کشاند و اطلاعات بانکی مرا اخذ کرده و در فرصتی مناسب این مبلغ را برداشت کرد.
مرکز خدمات SMS ایران، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گرامی جشنواره رمضان خود را بااعلام تخفیفات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استثنایی برای خریداران جدید خطوط اختصاصی SMS برگزار نموده است.
به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، به همین مناسبت خطوط اعلام شده در جدول جشنواره برای کاربران عادی با قیمت نماینده محاسبه می گردد و خطوط ۱۴و ۱۲ رقمی با ۱۵درصد تخفیف که به صورت شارژ اولیه در خطوط اعمال می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گردد ارائه خواهد شد.
شاید اگر یه روزی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با یک قبض موبایل که مبلغ درج شده در آن رقم های بالایی را به خود اختصاص داده باشد، مواجه شوید حال و روز امروز بوشهری ها را درک کنید.
مدیر روابط عمومی ایرانسل، با اشاره به اینکه امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز فراهم شده اظهار کرد: مشترکین سیمکارتهای ایرانسل برای استفاده از این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت هم کافی است کدی را پیش از شماره تلفن ثابت مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا این سرویس برای آنان فعال شود.
به گفته وی، کسانی که در طرح هزاران لبخند همراه‌اول یا طرح‌های دیگر برنده شدند از طریق این شرکت به در منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می‌شود و طی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مراسمی جوایز تحویل داده می‌شود و ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری است.
هم اکنون بالغ بر 16 میلیون نفر در کشور مشترک سیم کارت دائمی و 25 میلیون نفر مشترک تلفن ثابت دائمی هستند و براساس آخرین صورتهای مالی ارائه شده در مجمع شرکت مخابرات ایران، میزان لاوصولی های این شرکت از مشترکان بدهکار، حدود 754 میلیارد ریال برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سال 91 برآورد شده است.
آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل در خصوص نحوه فعال سازی این سرویس گفت: پس از عرضه این سرویس، مشترکین ایرانسل جهت استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از آهنگ پس زمینه، کافی است کدی را پیش از شماره تلفن همراه مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا بتوانند از آهنگ پس زمینه استفاده کنند.
یرانسل از امکان استفاده از آهنگ پس زمینه در زمان انجام مکالمات، در آینده‌ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نزدیک خبر داد.
در همین حال تلفن دائمی دارای ودیعه به خط تلفنی اطلاق می‌شود که مشترک آن در زمان ثبت‌نام علاوه بر هزینه اتصال، مالیات و عوارض، ودیعه نیز پرداخت کرده و خط تلفنی که مشترک آن در زمان ثبت‌نام علاوه بر هزینه اتصال، مالیات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و عوارض، تضمین پرداخت را نیز به دارنده پروانه پرداخت کرده تلفن دائمی دارای تضمین پرداخت تعریف شده است.
رییس پلیس فتای استان مازندران با بیان اینکه دومین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی چهار تن دیگر اقدام به این کار کرده که سرانجام تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند، به شهروندان توصیه‌کرد: برای واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور شما در پای دستگاه عابربانک نیست و زبان لاتین دستگاه خودپرداز، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است و افرادی که به بهانه‌های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می‌کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.
به نقل از ايسنا، با راه‌اندازی این سرویس، کلیه مشترکین سیم کارتهای ایرانسل این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان را خواهند داشت تا از میان موسیقی و آواهای موجود، یکی را انتخاب و در طول مکالمه در پس زمینه مکالمه پخش کنند.
ییس پلیس فتای مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی به خصوص پیامک برنده‌شدن در طرح «هزاران لبخند» هشدار داد: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن شما در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نشان‌دهنده کلاهبرداری است.
خط تلفنی که مشترک آن در زمان ثبت‌نام فقط هزینه اتصال، مالیات و عوارض را پرداخت کرده و فاقد ودیعه و تضمین پرداخت نزد دارنده پروانه است، تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دائمی بدون ودیعه و تضمین پرداخت محسوب می‌شود.
ضمنا در پایان جشنواره به کاربری که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بالاترین ارسال را داشته باشد یک عدد گوشی تلفن همراه به رسم یاد بود هدیه داده می شود.
به نقل از آخرین اخبار، برخی از بوشهری ها می گوند: صورتحساب خط همراه اول آنها مربوط به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تیرماه به صورت عجیبی افزایش یافته است.
این گروه می گویند: صورتحساب خط ثابت موبایل شان تنها مربوط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به یکماهه تیر که به صورت پیامکی برایشان ارسال شده، با رقم عجیبی همراه بوده است.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: